Cookies
Cookies jsou klíčové pro optimalizaci naší stránky. Pomáhají nám zaznamenávat data o používání naší stránky a ukládat další informace, které nám pomáhají poskytovat služby, jako je například srovnávací nástroj. Tyto soubory neskladují žádná identifikovatelná osobní data. Více o souborech cookies najdete na naší stránce Ochrana osobních údajů.

Aktuální nabídky
22.11.2019

Dvojitý zásah: Užitkové modely Ford byly vyhlášeny „dodávkou roku“ i „pick-upem roku“ 2020

Ford ovládl letošní sezónu udílení cen v segmentu užitkových automobilů. Elektrifikovaná modelová řada Ford Hybrid Transit Custom získala nejvyšší ocenění v anketě International Van of the Year (IVOTY) 2020, zatímco Ford Ranger vyhrál anketu International Pick-up Award (IPUA) 2020.

Ford je první výrobce, kterému se podařilo již podruhé získat tituly IVOTY i IPUA ve stejném roce. Poprvé se tak stalo v roce 2013.

Nové modely Transit Custom Plug-in Hybrid a Transit Custom EcoBlue Hybrid vyhlásila nejlepšími dodávkami roku na slavnostním udílení cen ve francouzském Lyonu porota složená z 25 odborných novinářů ze stejného počtu evropských zemí.

Na druhém místě se v letošním ročníku ankety umístil „velký“ Transit EcoBlue Hybrid. Celkem Ford získal titul IVOTY již šestkrát.

Ford Ranger, který je nejprodávanějším pick-upem v Evropě,* zaujal 18 porotců cen IPUA svým výkonným a úsporným vznětovým motorem 2.0 EcoBlue, stejně jako vyspělými asistenčními systémy.

Nový Ford Ranger se dodává sériově s pohonem všech kol. S novou 10stupňovou samočinnou převodovkou je až o devět procent úspornější než ekvivalentní dřívější provedení. Je vybaven předkolizním asistentem s detekcí chodců a nabízí také zabudovaný modem FordPass. Součástí řady Ranger je rovněž sportovní Ranger Raptor. Vyznačuje se motorem 2.0 EcoBlue Bi-Turbo 157 kW (213 k), extrémním vzhledem a speciálním podvozkem, umožňujícím rychlou jízdu v náročném terénu.

Ford je nejprodávanější značkou užitkových automobilů v Evropě. Do října si Transit Custom připsal 114 000 prodaných vozů, o 2,6 % více než ve stejném období loňského roku. Ranger je nejprodávanějším pick-upem na evropském trhu, zatím má letos na kontě 43 300 prodaných kusů.

Objevte Ford Transit CustomNechte si zavolatZarezervovat testovací jízduKontaktujte nás


* Ford of Europe obvykle zveřejňuje výsledky z 20 tradičních evropských trhů, na nichž je zastoupen prostřednictvím svých národních prodejních organizací. Jsou to Belgie, Česká republika, Dánsko, Finsko, Francie, Irsko, Itálie, Maďarsko, Německo, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko a Velká Británie.

Transit Custom: Emise CO2 od 137 g/km, spotřeba paliva od 5,3 l/100 km NEDC

Transit Custom Plug-In Hybrid: Emise CO2 od 60 g/km, spotřeba paliva od 2,7 l/100 km NEDC

Transit: Emise CO2 od 143 g/km, spotřeba paliva od 5,5 l/100 km NEDC

Ranger: Emise CO2 od 178 g/km, spotřeba paliva od 6,9 l/100 km NEDC

Ranger Raptor: Emise CO2 od 233 g/km, spotřeba paliva od 8,9 l/100 km NEDC

** Uváděné hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly naměřeny dle technických požadavků a specifikací evropských směrnic (EC) 715/2007 a (EC) 692/2008 v aktuálním znění. Uváděné hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 se vztahují na daný model, nikoliv na konkrétní kus. Standardizovaná testovací procedura umožňuje srovnání různých typů automobilů od různých výrobců. Vedle konstrukčních vlastností vozu ovlivňuje skutečnou spotřebu paliva také jízdní styl řidiče i další netechnické faktory. CO2 patří k nejvýznamnějším skleníkovým plynům, způsobujícím globální oteplování.

Od 1. září 2017 se typové schválení některých nových automobilů řídí procedurou WLTP (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure) dle (EU) 2017/1151 v aktuálním znění. Jedná se o nový, realističtější způsob měření spotřeby paliva a emisí CO2. Od 1. září 2018 WLTP postupně nahrazuje dříve používaný cyklus NEDC. Během přechodného období budou hodnoty zjištěné dle WLTP vztahovány k NEDC. V důsledku změny metodiky měření se objeví určité rozdíly oproti dříve udávaným hodnotám spotřeby paliva a emisí CO2. To znamená, že stejný vůz může dle nové metodiky vykazovat jiné hodnoty než dříve.

Zdroj: Ford



Novinky